Number of the records: 1
Súčasné trendy komunikačných stratégií
SYS 0146197 LBL $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$ 005 20240502072634.3 100 $a 20120110a2011łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Súčasné trendy komunikačných stratégií $d <The> current trends of communication strategies $f Otília Zorkóciová, Juraj Rubaninský 301 $a VEGA 1/0803/10 330 $a Základné tendencie vývoja medzinárodnej marketingovej komunikácie. Kľúčové prvky komunikačných stratégií súčasnosti – integrácia a interaktivita. Integrovaná marketingová komunikácia, interaktívna marketingová komunikácia. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0145603 $1 010 $a 978-80-225-3326-3 $1 200 1 $a Vedecké state Obchodnej fakulty 2011 $b elektronický zdroj $e [zborník] $f zostavili: Peter Drábik, Peter Červenka, Petra Jansová $v [S. 1-9] $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2011 $1 215 $a CD-ROM [1180 s.] 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006435 $a technológie nové 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*p0049083 $a Zorkóciová $b Otília $f 1954- $p EUBOBFKMO $9 50 $4 070 $T Katedra medzinárodného obchodu OBF 701 -1
$3 eu_un_auth*0032003 $a Rubaninský $b Juraj $4 070 $9 50 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20120110 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Number of the records: 1