Number of the records: 1
Analýza nákupného rozhodovania spotrebiteľov
SYS 0146213 LBL $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$ 005 20240502072634.7 100 $a 20120110a2011łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Analýza nákupného rozhodovania spotrebiteľov $d Analysis of consumer buying purchase decisions $f Dagmar Lesáková 301 $a VEGA 1/0652/10 330 $a Porovnanie ceny a výkonu a cenová opodstatnenosť produktu. Voľba vhodnej pozičnej stratégie pre produkty strednej cenovej hladiny. Predpoklady ovplyvnenia nákupného rozhodovania spotrebiteľov. Podnikové ciele. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0145603 $1 010 $a 978-80-225-3326-3 $1 200 1 $a Vedecké state Obchodnej fakulty 2011 $b elektronický zdroj $e [zborník] $f zostavili: Peter Drábik, Peter Červenka, Petra Jansová $v S. 1-7 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2011 $1 215 $a CD-ROM [1180 s.] 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*0028543 $a manažment produktový 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005048 $a produkty 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002276 $a hladina cenová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005502 $a rozhodovanie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*p0048949 $a Lesáková $b Dagmar $f 1949- $p EUBOBFKMA $9 100 $4 070 $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20120110 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Number of the records: 1