Number of the records: 1
CRM ako systém riadenia vzťahov so zákazníkmi
SYS 0146230 LBL $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$ 005 20220803111050.2 100 $a 20120110a2011łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a CRM ako systém riadenia vzťahov so zákazníkmi $d Customer relationship management system $f Kamila Rubaninská, Jana Onušková 301 $a IGM 2316069/10 330 $a Systém riadenia vzťahov so zákazníkmi, ako jedna z dominantných aktivít každej firmy. Meranie účinnosti a hodnotenie možností CRM systému v neustále sa meniacich podmienkach podnikania a trhového prostredia. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0145603 $1 010 $a 978-80-225-3326-3 $1 200 1 $a Vedecké state Obchodnej fakulty 2011 $b elektronický zdroj $e [zborník] $f zostavili: Peter Drábik, Peter Červenka, Petra Jansová $v S. 1-8 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2011 $1 215 $a CD-ROM [1180 s.] 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003627 $a nástroje marketingové 610 1-
$9 eu_un_auth*0002966 $a systém CRM 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006036 $a stratégia obchodná 610 1-
$9 eu_un_auth*0040617 $a skupiny cieľové 610 1-
$9 eu_un_auth*0009569 $a riadenie vzťahov so zákazníkmi 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*0014170 $a Rubaninská $b Kamila $p EUBOBFKMA $4 070 $9 50 $T Katedra marketingu OBF 701 -1
$3 eu_un_auth*0029638 $a Onušková $b Jana $4 070 $9 50 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20120110 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Number of the records: 1