Number of the records: 1  

CRM ako systém riadenia vzťahov so zákazníkmi

  1. SYS0146230
    LBL
      
    $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20220803111050.2
    100
      
    $a 20120110a2011łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a CRM ako systém riadenia vzťahov so zákazníkmi $d Customer relationship management system $f Kamila Rubaninská, Jana Onušková
    301
      
    $a IGM 2316069/10
    330
      
    $a Systém riadenia vzťahov so zákazníkmi, ako jedna z dominantných aktivít každej firmy. Meranie účinnosti a hodnotenie možností CRM systému v neustále sa meniacich podmienkach podnikania a trhového prostredia.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0145603 $1 010 $a 978-80-225-3326-3 $1 200 1 $a Vedecké state Obchodnej fakulty 2011 $b elektronický zdroj $e [zborník] $f zostavili: Peter Drábik, Peter Červenka, Petra Jansová $v S. 1-8 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2011 $1 215 $a CD-ROM [1180 s.]
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003627 $a nástroje marketingové
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0002966 $a systém CRM
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006036 $a stratégia obchodná
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0040617 $a skupiny cieľové
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0009569 $a riadenie vzťahov so zákazníkmi
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0014170 $a Rubaninská $b Kamila $p EUBOBFKMA $4 070 $9 50 $T Katedra marketingu OBF
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0029638 $a Onušková $b Jana $4 070 $9 50
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20120110 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.