Number of the records: 1  

Obal - jeden z rozhodujúcich faktorov predaja tovaru

  1. SYS0146258
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240502072635.6
    100
      
    $a 20120111d1999łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo $d slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Obal - jeden z rozhodujúcich faktorov predaja tovaru $f Daniela Urblíková
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*c117960 $1 010 $a 80-225-1212-5 $1 200 1 $a Ekonomika firiem 1999 $e (zborník z medzinárodnej konferencie) $e Košice, 9.-10.9.1999 $f zostavovateľ: Viktória Bobáková $v S. 697-700 $1 210 $a Košice $c Podnikovohospodárska fakulta EU v Košiciach $d 1999 $1 215 $a 770 s.
    675
      
    $v 1. stred. $z slo
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0048934 $a Urblíková $b Daniela $p EUBPHFKMR $9 100 $4 070 $T Katedra marketingu a obchodu PHF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20120111 $g AACR2
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.