Number of the records: 1
Zelený marketing ako nový zdroj konkurenčnej výhody v podniku
SYS 0146432 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20240502072636.7 100 $a 20120116d2011łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo $d slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Zelený marketing ako nový zdroj konkurenčnej výhody v podniku $f Ivan Bzdúšek, Mária Vasiľová 301 $a IGM 2316069/10 330 $a Defínície zeleného marketingu. Zelený marketingový mix - produkt, marketingová komunikácia, cena, distribúcia. Zelený spotrebiteľ a jeho potreby. Segmentácia zelených spotrebiteľov. Voľba stratégie zeleného marketingu. Ekologická výkonnosť ako zdroj konkurenčnej výhody. Environmentálne označovanie. Nové prístupy v zelenom marketingu. Päť spôsobov ako zarobiť zvýšením environmentálnej výkonnosti. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0146340 $1 010 $a 978-80-225-3353-9 $1 200 1 $a Aktuálne zdroje zvyšovania konkurencieschopnosti a získania udržateľnej konkurenčnej výhody podnikateľských subjektov $e zborník vedeckých statí $f Zborník zostavili: Lucia Folvarčíková, Mária Vasiľová $v S. 12-31 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2011 $1 215 $a 88 s. 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003214 $a marketing environmentálny 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003220 $a marketing mix 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007080 $a výhody konkurenčné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007087 $a výkonnosť 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007563 $a značky environmentálne 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*0002427 $a Bzdúšek $b Ivan $p EUBOBFKMA $4 070 $9 50 $T Katedra marketingu OBF 701 -1
$3 eu_un_auth*0028704 $a Vasiľová $b Mária $f 1985- $p EUBOBFKMA $9 50 $4 070 $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20120116 $g AACR2
Number of the records: 1