Number of the records: 1
Starostlivosť o zákazníka, jeho hodnota a ziskovosť
SYS 0146464 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20240502072637.0 100 $a 20120117d2011łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo $d slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Starostlivosť o zákazníka, jeho hodnota a ziskovosť $f Kamila Rubaninská, Jana Onušková 301 $a IGM 2316069/10 330 $a Starostlivosť o zákazníka. Fázy životného cyklu zákazníka. Hodnota a ziskovosť zákazníka. Potenciálna hodnota zákazníka. Rozdelenie zákazníkov do segmentov podľa ich ziskovosti a hodnoty. Spokojnosť a retencia zákazníka ako základ ekonomického úspechu. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0146340 $1 010 $a 978-80-225-3353-9 $1 200 1 $a Aktuálne zdroje zvyšovania konkurencieschopnosti a získania udržateľnej konkurenčnej výhody podnikateľských subjektov $e zborník vedeckých statí $f Zborník zostavili: Lucia Folvarčíková, Mária Vasiľová $v S. 81-88 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2011 $1 215 $a 88 s. 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002304 $a hodnota 610 1-
$9 eu_un_auth*0002967 $a starostlivosť o zákazníkov 610 1-
$9 eu_un_auth*0002966 $a systém CRM 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*0014170 $a Rubaninská $b Kamila $p EUBOBFKMA $4 070 $9 50 $T Katedra marketingu OBF 701 -1
$3 eu_un_auth*0029638 $a Onušková $b Jana $p EUBOBFKMA $4 070 $9 50 $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20120117 $g AACR2
Number of the records: 1