Number of the records: 1  

Starostlivosť o zákazníka, jeho hodnota a ziskovosť

  1. SYS0146464
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240502072637.0
    100
      
    $a 20120117d2011łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo $d slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Starostlivosť o zákazníka, jeho hodnota a ziskovosť $f Kamila Rubaninská, Jana Onušková
    301
      
    $a IGM 2316069/10
    330
      
    $a Starostlivosť o zákazníka. Fázy životného cyklu zákazníka. Hodnota a ziskovosť zákazníka. Potenciálna hodnota zákazníka. Rozdelenie zákazníkov do segmentov podľa ich ziskovosti a hodnoty. Spokojnosť a retencia zákazníka ako základ ekonomického úspechu.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0146340 $1 010 $a 978-80-225-3353-9 $1 200 1 $a Aktuálne zdroje zvyšovania konkurencieschopnosti a získania udržateľnej konkurenčnej výhody podnikateľských subjektov $e zborník vedeckých statí $f Zborník zostavili: Lucia Folvarčíková, Mária Vasiľová $v S. 81-88 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2011 $1 215 $a 88 s.
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002304 $a hodnota
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0002967 $a starostlivosť o zákazníkov
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0002966 $a systém CRM
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0014170 $a Rubaninská $b Kamila $p EUBOBFKMA $4 070 $9 50 $T Katedra marketingu OBF
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0029638 $a Onušková $b Jana $p EUBOBFKMA $4 070 $9 50 $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20120117 $g AACR2
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.