Number of the records: 1  

Generácia Y v kontexte tvorby marketingových a komunikačných konceptov

  1. SYS0147153
    LBL
      
    $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20160323132144.1
    100
      
    $a 20120201a2011łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo $d slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Generácia Y v kontexte tvorby marketingových a komunikačných konceptov $f Miroslava Loydlová, Zuzana Francová
    301
      
    $a VEGA 1/0047/11
    320
      
    $a Res. angl., slov. Bibliogr. odkazy
    330
      
    $a V dôsledku vonkajších vplyvov sa vo vyspelých ekonomikách formuje nový, sofistikovaný spotrebiteľ. Analýza generácie Y, jej spotrebiteľského správania a preferencií a identifikácia faktorov determinujúcich tvorbu marketingových a komunikačných konceptov. Kľúčom k úspechu v marketingu určenom pre generáciu Y budú flexibilita, prispôsobivosť a schopnosť reagovať.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0146864 $1 010 $a 978-80-225-3310-2 $1 200 1 $a Euromarketing - podnikateľská koncepcia pre spoločný trh Európskej únie $b elektronický zdroj $e vedecký monografický zborník $d Euromarketing - business concept for the common market the European Union $f zostavili Peter Červenka, Ivan Hlavatý $z eng $v S. 96-106 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2011 $1 215 $a CD-ROM [160 s.]
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002231 $a generácie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004836 $a preferencie spotrebiteľské
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002808 $a komunikácia
    675
      
    $a 339.133 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000181 $x Dopyt
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0013403 $a Loydlová $b Miroslava $f 1972- $p EUBOBFKMA $9 50 $4 070 $T Katedra marketingu OBF
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*p0029389 $a Francová $b Zuzana $f 1971- $p EUBOBFKMA $9 50 $4 070 $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20120201 $g AACR2