Number of the records: 1
Malé a stredné podniky ako dôležitá súčasť európskeho priestoru
SYS 0147156 LBL $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$ 005 20240306130929.1 100 $a 20120201a2011łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo $d slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Malé a stredné podniky ako dôležitá súčasť európskeho priestoru $f Veronika Nekolová 301 $a VEGA 1/0047/11 330 $a Prevažnú časť domácich podnikov v SR tvoria malé a stredné podniky a výnimkou nie je ani európske spoločenstvo. Pre SR sa otvoril v roku 2004 európsky trh, čo prináša pre malé a stredné podniky nové príležitosti, ale aj zvyšovanie konkurencie na domácom trhu. Priebežné výsledky kvantitatívneho prieskumu, ktoré sa zameriavajú na vstup MSP na európske trhy. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0146864 $1 010 $a 978-80-225-3310-2 $1 200 1 $a Euromarketing - podnikateľská koncepcia pre spoločný trh Európskej únie $b elektronický zdroj $e vedecký monografický zborník $d Euromarketing - business concept for the common market the European Union $f zostavili Peter Červenka, Ivan Hlavatý $z eng $v S. 116-128 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2011 $1 215 $a CD-ROM [160 s.] 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002048 $a Európska únia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006633 $a trh spoločný 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005739 $a Slovensko 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004273 $a podnikanie malé 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004280 $a podnikanie stredné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002050 $a Európsky ekonomický priestor 675 $a 339.92 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000205 $x Medzinárodná hospodárska spolupráca 700 -1
$3 eu_un_auth*0028657 $a Nekolová $b Veronika $f 1984- $p EUBOBFKMA $9 100 $4 070 $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20120201 $g AACR2
Number of the records: 1