Number of the records: 1  

Analýza aktivít ovplyvňujúcich pacientov pri nákupe liekov

  1. SYS0147165
    LBL
      
    $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20221103134507.7
    100
      
    $a 20120201a2011łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo $d slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Analýza aktivít ovplyvňujúcich pacientov pri nákupe liekov $d Analysis of activities affecting patients purchasing medicaments $f Andrej Belaj
    330
      
    $a Analýza marketingového správania pri výbere a nákupe farmaceutických výrobkoch podľa pohlavia, veku a vzdelania. Faktory, ktoré majú vplyv na preferencie farmaceutického tovaru. Komparácia analyzovaných údajov.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0144708 $1 010 $a 978-80-8105-256-9 $1 200 1 $a Quo vadis massmedia, quo vadis marketing $b elektronický zdroj $e zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie, 28. apríl 2011, Trnava $v S. 19-24 $1 210 $a Trnava $c Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave $d 2011 $1 215 $a CD-ROM [277 s.]
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003627 $a nástroje marketingové
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006036 $a stratégia obchodná
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003220 $a marketing mix
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002088 $a farmakológia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003076 $a liečivá
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002940 $a kozmetika
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0044167 $a prieskum
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001857 $a dotazníky
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0044746 $a Belaj $b Andrej $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20120201 $g AACR2
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.