Number of the records: 1
Marketing rozvoja obcí a regiónov
SYS 0147222 LBL $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$ 005 20221103134513.0 100 $a 20120202a2011łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo $d slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Marketing rozvoja obcí a regiónov $d Marketing development of communities and regions $f Ivana Ščasnovičová 330 $a Marketing a jeho nástroje aplikované do prostredia samospráv predstavuje jednu z možností ich ďalšieho rozvoja a napredovania. Plánovanie regionálneho rozvoja. Regionálna politika v rámci Európskej únie. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0144708 $1 010 $a 978-80-8105-256-9 $1 200 1 $a Quo vadis massmedia, quo vadis marketing $b elektronický zdroj $e zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie, 28. apríl 2011, Trnava $v S. 227-235 $1 210 $a Trnava $c Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave $d 2011 $1 215 $a CD-ROM [277 s.] 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005276 $a regióny 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004457 $a politika regionálna 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005557 $a rozvoj regionálny 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004195 $a plánovanie regionálne 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005567 $a rozvoj územný 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003224 $a marketing regionálny 610 1-
$9 eu_un_auth*0002216 $a marketing územia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002848 $a konkurencieschopnosť 675 $a 332.1 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000127 $x Oblastné (regionálne) hospodárstvo. Priestorová ekonomika 700 -1
$3 eu_un_auth*0044767 $a Ščasnovičová $b Ivana $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20120202 $g AACR2
Number of the records: 1