Number of the records: 1
Využitie hodnotiacich portálov ako aktívny nástroj marketingu hotelierstva
SYS 0147244 LBL $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$ 005 20190726101952.5 100 $a 20120202a2011łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo $d slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Využitie hodnotiacich portálov ako aktívny nástroj marketingu hotelierstva $d Using of review portals as an active tool in hospitality marketing $f Ján Svoboda 330 $a Oblasť hotelierstva a rôzne formy propagácie a podpory predaja produktov alebo služieb v hotelierstve. Referenčný marketing, ktorý sa v oblasti hotelierstva dosiahne využitím hodnotiacich portálov. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0144708 $1 010 $a 978-80-8105-256-9 $1 200 1 $a Quo vadis massmedia, quo vadis marketing $b elektronický zdroj $e zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie, 28. apríl 2011, Trnava $v S. 223-226 $1 210 $a Trnava $c Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave $d 2011 $1 215 $a CD-ROM [277 s.] 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005138 $a propagácia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama 610 1-
$9 eu_un_auth*0036807 $a prezentácia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004322 $a podpora predaja 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002368 $a hotelierstvo 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005750 $a služby doplnkové 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006433 $a technológie informačné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006434 $a technológie komunikačné 675 $a 659 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000350 $x Propagácia. Reklama. Informácie o výrobkoch a výrobnej činnosti. Public relations 700 -1
$3 eu_un_auth*0040813 $a Svoboda $b Ján $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20120202 $g AACR2
Number of the records: 1