Number of the records: 1
Ekonomická dimenzia diplomacie, marketingová politika a jej vplyv na prekonávanie dôsledkov finančnej krízy v malých a stredných podnikoch
SYS 0147328 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20240502072648.9 100 $a 20120206d2011łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Ekonomická dimenzia diplomacie, marketingová politika a jej vplyv na prekonávanie dôsledkov finančnej krízy v malých a stredných podnikoch $f Kristína Čizmadiová 330 $a Ekonomická dimenzia diplomacie. Formy presadzovania ekonomických záujmov štátu v zahraničí. Malé a stredné podniky (MSP) a medzinárodný trh počas krízy. Reakcie malých a stredných podnikov na hospodársky pokles. Merkatingová politika malých a stredných podnikov. Vzťahový marketing v MSP. Úlohy pre manažérov na prekonanie dôsledkov krízy. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0147162 $1 010 $a 978-80-225-3297-6 $1 200 1 $a Alternatívne riešenia vo sfére medzinárodného marketingu $e vybrané vedecké state riešiteľov projektu VEGA č. 1/0803/10 Vedeckej grantovej agentúry MŠ SR a SAV na roky 2010-2011 $f Otília Zorkóciová a kolektív $v S. 31-41 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2011 $1 215 $a 179 s. 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001695 $a diplomacia hospodárska 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003800 $a obchod zahraničný 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003375 $a ministerstvá 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004293 $a podnik malý 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004308 $a podnik stredný 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*0033206 $a marketing vzťahový 610 1-
$9 eu_un_auth*0009569 $a riadenie vzťahov so zákazníkmi 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002968 $a kríza finančná 675 $a 341 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000211 $x Medzinárodné verejné právo 700 -1
$3 eu_un_auth*0029904 $a Čizmadiová $b Kristína $p EUBOBFKMO $4 070 $9 100 $T Katedra medzinárodného obchodu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20120206 $g AACR2
Number of the records: 1