Number of the records: 1  

Trust and Engagement as the Elements of Relation Governance in the Slovak Industrial Market

  1. SYS0149369
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20240502083343.1
    100
      
    $a 20120316a2011łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a HU
    200
    1-
    $a Trust and Engagement as the Elements of Relation Governance in the Slovak Industrial Market $d A bizalom és ígéret, mint kapcsolat-irányítási elem a szlovák iparban $f Jaroslav Kita, Marta Grossmanová, Pavol Kita
    330
      
    $a Význam dôvery a dohody so spotrebiteľom na slovenskom priemyselnom trhu. Prístupy riadenia (spravovania) vzťahov s dodávateľmi. Dimenzie riadenia vzťahov spotrebiteľ-dodávateľ.
    463
    -1
    $1 011 $a 1786-6421 $1 200 1 $a Acta periodica $v No. 7 (1/2011) s. 4-11 $1 210 $a Tatabánya $c Modern Üzleti Tudományok Főiskolája $d 2011
    541
    1-
    $a Dôvera a angažovanosť, ako prvky riadenia vzťahov na slovenskom priemyselnom trhu
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007267 $a vzťahy dodávateľsko-odberateľské
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0033205 $a riadenie vzťahov s dodávateľmi
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005739 $a Slovensko
    675
      
    $a 65.012.6 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000301 $x Spolupráca. Výmena skúseností. Brainstorming
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0048734 $a Kita $b Jaroslav $p EUBOBFKMA $9 34 $4 070 $T Katedra marketingu OBF
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*p0029411 $a Grossmanová $b Marta $p EUBFAJKAJ $9 33 $4 070 $T Katedra anglického jazyka FAJ
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*p0066280 $a Kita $b Pavol $f 1977- $p EUBOBFKMA $9 33 $4 070 $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20120316 $g AACR2
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.