Number of the records: 1
Biopotraviny ako fenomén konceptu spoločensky zodpovedných firiem
SYS 0149902 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20240502072709.5 100 $a 20120329a2011łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Biopotraviny ako fenomén konceptu spoločensky zodpovedných firiem $f Vanda Lieskovská, Zuzana Hajduová, Denisa Bilohuščinová 301 $a APVV SK-PL0040-09 330 $a Spoločenská zodpovednosť firiem v kontexte produkcie biopotravín. Bioprodukty v podmienkach Slovenska. Súčasný stav marketingu biopotravín. Označovanie a cenová politika bioproduktov. Prieskum v postojov v zameraní na akceptáciu bioproduktov. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0212400 $1 011 $a 1335-9746 $1 200 1 $a Podniková revue $e vedecký časopis Podnikovohospodárskej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave so sídlom v Košiciach $d Business review : scientific journal of the Faculty of Business Economics of the University of Economics in Bratislava with a seat in Košice $z eng $v Roč. 10, č. 23 (2011), s. 9-19 $1 210 $a Košice $c Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach $d 2011 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007593 $a zodpovednosť spoločenská 610 1-
$9 eu_un_auth*0044174 $a biopotraviny 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001299 $a bioprodukty 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003913 $a ochrana zdravia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa 610 1-
$9 eu_un_auth*0034433 $a podnikanie zodpovedné 675 $a 65.011.1 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000289 $x Politika podnikania. Podniková stratégia 700 -1
$3 eu_un_auth*p0048952 $a Lieskovská $b Vanda $f 1961- $p EUBPHFKMR $9 50 $4 070 $T Katedra marketingu a obchodu PHF 701 -1
$3 eu_un_auth*0016486 $a Hajduová $b Zuzana $f 1974- $p EUBPHFKIM $9 25 $4 070 $T Katedra hospodárskej informatiky a matematiky PHF 701 -1
$3 eu_un_auth*0022767 $a Bilohuščinová $b Denisa $p EUBPHFKMR $9 25 $4 070 $T Katedra marketingu a obchodu PHF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20120329 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Number of the records: 1