Number of the records: 1
Souvislost mezi marketingem, HR a spokojeností
SYS 0152891 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20240315071903.9 100 $a 20120605a2012łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a cze 102 $a CZ 200 1-
$a Souvislost mezi marketingem, HR a spokojeností $f Marcela Šimková 330 $a Zákazníci sú v dnešnej dobe lojálni ku značke. Od značky očakávajú konkrétne správanie. Značka sama o sebe nie je živá, ale ožíva v správaní zamestnancov. Zamestnanci sú obrazom značky. Zákazník je veľmi citlivý na skúsenosť z osobného kontaktu. Firmy by sa mali zamerať na obsadenie kľúčových miest odborníkmi. Zamestnanci ovplvňujú spokojnosť zákazníkov. Ako motivovať zamestnancov. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0228454 $1 011 $a 1214-9594 $1 200 1 $a TREND marketing $e měsíčník pro marketingový management $v Roč. 8, č. 5 (Květen 2012), s. 46-48 $1 210 $a Praha $c Economia $d 2012 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007321 $a zamestnanci 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007566 $a značky výrobkov 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002125 $a firmy 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003492 $a motivácia 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*0045962 $a Šimková $b Marcela $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20120605 $g AACR2
Number of the records: 1