Number of the records: 1  

Nové smerovanie marketingu v automobilovom priemysle

  1. SYS0159889
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20231208122601.4
    100
      
    $a 20120925a2012łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Nové smerovanie marketingu v automobilovom priemysle $f Martina Babejová, Seifullaeva Maisa Emirovna
    330
      
    $a Význam vzťahového marketingu ako novej koncepcie marketingovej činnosti malých podnikov pri vytváraní a zároveň udržaní si konkurenčnej pozície na trhu. Konkrétny príklad automobilového priemyslu.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0228432 $1 011 $a 1337-7493 $1 200 1 $a Studia commercialia Bratislavensia $e scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava $e vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave $v Roč. 5, č. 18 (2012), s. 5-13 $1 210 $a Bratislava $c Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave $d 2012
    541
    1-
    $a New direction for marketing in automotive industry
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004293 $a podnik malý
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002848 $a konkurencieschopnosť
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004891 $a priemysel automobilový
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0033206 $a marketing vzťahový
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0017348 $a Babejová $b Martina $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0048843 $a Maisa Emirovna $b Seifullaeva $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20120925 $g AACR2
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.