Number of the records: 1
Nové smerovanie marketingu v automobilovom priemysle
SYS 0159889 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20231208122601.4 100 $a 20120925a2012łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Nové smerovanie marketingu v automobilovom priemysle $f Martina Babejová, Seifullaeva Maisa Emirovna 330 $a Význam vzťahového marketingu ako novej koncepcie marketingovej činnosti malých podnikov pri vytváraní a zároveň udržaní si konkurenčnej pozície na trhu. Konkrétny príklad automobilového priemyslu. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0228432 $1 011 $a 1337-7493 $1 200 1 $a Studia commercialia Bratislavensia $e scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava $e vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave $v Roč. 5, č. 18 (2012), s. 5-13 $1 210 $a Bratislava $c Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave $d 2012 541 1-
$a New direction for marketing in automotive industry 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004293 $a podnik malý 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002848 $a konkurencieschopnosť 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004891 $a priemysel automobilový 610 1-
$9 eu_un_auth*0033206 $a marketing vzťahový 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*0017348 $a Babejová $b Martina $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*0048843 $a Maisa Emirovna $b Seifullaeva $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20120925 $g AACR2
Number of the records: 1