Number of the records: 1  

Sponzoring ako významný nástroj komunikačného mixu

  1. SYS0162608
    LBL
      
    00000nla--22^^^^^---450-
    005
      
    20220722095644.0
    100
      
    $a 20121129d2012łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Sponzoring ako významný nástroj komunikačného mixu $f Jana Majerová
    330
      
    $a Postavenie sponzoringu v komunikačnej politike značky. Nástroje marketingovej komunikácie. Miera vplyvu nástrojov komunikačného mixu na nákupné správanie. Správne stanovenie fázy životného cyklu značky – báza pre efektívne aplikovanie koncepcie sponzoringu. Postavenie sponzoringu v komunikačnej politike značky Rajec.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0162473 $1 011 $a 1336-5878 $1 200 1 $a Podniková ekonomika a manažment $b elektronický zdroj $e elektronický odborný časopis o ekonomike, manažmente, marketingu a logistike podniku $v Č. 2 (2012), s. 28-35 $1 210 $a Žilina $c Žilinská univerzita v Žiline $d 2012
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003220 $a marketing mix
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007566 $a značky výrobkov
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007565 $a značky maloobchodné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007567 $a značky výrobné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005873 $a sponzorovanie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003627 $a nástroje marketingové
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0055904 $a Majerová $b Jana $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20121129 $g AACR2
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.