Number of the records: 1
Sponzoring ako významný nástroj komunikačného mixu
SYS 0162608 LBL 00000nla--22^^^^^---450- 005 20220722095644.0 100 $a 20121129d2012łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Sponzoring ako významný nástroj komunikačného mixu $f Jana Majerová 330 $a Postavenie sponzoringu v komunikačnej politike značky. Nástroje marketingovej komunikácie. Miera vplyvu nástrojov komunikačného mixu na nákupné správanie. Správne stanovenie fázy životného cyklu značky – báza pre efektívne aplikovanie koncepcie sponzoringu. Postavenie sponzoringu v komunikačnej politike značky Rajec. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0162473 $1 011 $a 1336-5878 $1 200 1 $a Podniková ekonomika a manažment $b elektronický zdroj $e elektronický odborný časopis o ekonomike, manažmente, marketingu a logistike podniku $v Č. 2 (2012), s. 28-35 $1 210 $a Žilina $c Žilinská univerzita v Žiline $d 2012 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003220 $a marketing mix 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007566 $a značky výrobkov 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007565 $a značky maloobchodné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007567 $a značky výrobné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005873 $a sponzorovanie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003627 $a nástroje marketingové 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*p0055904 $a Majerová $b Jana $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20121129 $g AACR2
Number of the records: 1