Number of the records: 1
Úloha tradičných a novodobých médií v integrovanej marketingovej komunikácií
SYS 0171304 LBL 00000nbm--22^^^^^---450- 005 20161109112029.8 100 $a 20130609d2013łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Úloha tradičných a novodobých médií v integrovanej marketingovej komunikácií $e bakalárska práca $f Monika Švihrová $g školiteľ: Veronika Fogašová 210 $a Bratislava $d 2013 215 $a 60 s. 700 -1
$3 eu_un_auth*0050925 $a Švihrová $b Monika $4 070 702 -1
$3 eu_un_auth*0037279 $a Fogašová $b Veronika $p EUBOBFKMA $4 727 $T Katedra marketingu OBF 712 02
$3 eu_un_auth*k0001177 $a Obchodná fakulta EU $b Katedra marketingu $4 050 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20130609 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Number of the records: 1