Number of the records: 1
[Marketing kultúry]
SYS 0175640 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20231019123829.2 100 $a 20130912a2012łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a [Marketing kultúry] $f Janka Kopaničová 330 $a Recenzia publikácie autorky Márie Tajtákovej o marketingu kultúry. Javy a procesy pri tvorbe kultúrnych statkov. Odporúčaním aj želaním autorky - umelkyne aj ekonómky je, aby naša kultúra a umenie prežilo. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0228064 $1 011 $a 1337-4990 $1 200 1 $a Ekonómia a podnikanie $e vedecký časopis Fakulty ekonómie a podnikania PEVŠ $d Economics and business : scientific journal of Faculty of Economy and Business the Bratislava University of Law $v Roč. 6, č. 1 (2012), s. 117-118 $1 210 $a Bratislava $c Fakulta ekonómie a podnikania $d 2012 470 -1
$1 001 eu_un_cat*0145384 $1 010 $a 978-80-89447-29-9 $1 200 1 $a Marketing kultúry: Ako osloviť a udržať si publikum $f Mária Tajtáková a kolektív $1 210 $a Bratislava $c Eurokódex $d 2010 $1 215 $a 260 s. $1 700 1 $3 eu_un_auth*p0022431 $a Tajtáková $b Mária $4 070 $1 712 02 $3 eu_un_auth*0037627 $a Paneurópska vysoká škola $4 070 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005249 $a recenzie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002980 $a kultúra 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003220 $a marketing mix 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 675 $v 1. stred. $z slo 700 -1
$3 eu_un_auth*0001545 $a Kopaničová $b Janka $f 1979- $p EUBOBFKMA $9 100 $4 070 $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20130912 $g AACR2 830 $a ID pre personálnu bibliografiu, nevykazuje sa na MŠ
Number of the records: 1