Number of the records: 1  

[Marketing kultúry]

  1. SYS0175640
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20231019123829.2
    100
      
    $a 20130912a2012łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a [Marketing kultúry] $f Janka Kopaničová
    330
      
    $a Recenzia publikácie autorky Márie Tajtákovej o marketingu kultúry. Javy a procesy pri tvorbe kultúrnych statkov. Odporúčaním aj želaním autorky - umelkyne aj ekonómky je, aby naša kultúra a umenie prežilo.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0228064 $1 011 $a 1337-4990 $1 200 1 $a Ekonómia a podnikanie $e vedecký časopis Fakulty ekonómie a podnikania PEVŠ $d Economics and business : scientific journal of Faculty of Economy and Business the Bratislava University of Law $v Roč. 6, č. 1 (2012), s. 117-118 $1 210 $a Bratislava $c Fakulta ekonómie a podnikania $d 2012
    470
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0145384 $1 010 $a 978-80-89447-29-9 $1 200 1 $a Marketing kultúry: Ako osloviť a udržať si publikum $f Mária Tajtáková a kolektív $1 210 $a Bratislava $c Eurokódex $d 2010 $1 215 $a 260 s. $1 700 1 $3 eu_un_auth*p0022431 $a Tajtáková $b Mária $4 070 $1 712 02 $3 eu_un_auth*0037627 $a Paneurópska vysoká škola $4 070
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005249 $a recenzie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002980 $a kultúra
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003220 $a marketing mix
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    675
      
    $v 1. stred. $z slo
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0001545 $a Kopaničová $b Janka $f 1979- $p EUBOBFKMA $9 100 $4 070 $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20130912 $g AACR2
    830
      
    $a ID pre personálnu bibliografiu, nevykazuje sa na MŠ
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.