Number of the records: 1  

Postavenie public relations v komunikačnej politike podniku

  1. SYS0182271
    LBL
      
    00000nla--22^^^^^---450-
    005
      
    20220722095632.0
    100
      
    $a 20140210d2013łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Postavenie public relations v komunikačnej politike podniku $f Katarína Zvaríková, Jana Majerová
    330
      
    $a Public relations ako fenomén dnešnej doby. Pojem Public relations a to nielen v rámci pozitívnych definícií ale aj z pohľadu kritického. Public relations ako nástroj marketingovej komunikácie. Charakteristika základných predpokladov úspešnej aplikácie tohto komunikačného nástroja.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0181907 $1 011 $a 1336-5878 $1 200 1 $a Podniková ekonomika a manažment $b elektronický zdroj $e elektronický odborný časopis o ekonomike, manažmente, marketingu a logistike podniku $v Č. 2 (2013), s. 80-86 $1 210 $a Žilina $c Žilinská univerzita v Žiline $d 2013
    541
    1-
    $a Place of the public relations in the communicationn policy of the company
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0045298 $a vzťahy s verejnosťou
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003627 $a nástroje marketingové
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004270 $a podnik
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0043578 $a Zvaríková $b Katarína $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*p0055904 $a Majerová $b Jana $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20140210 $g AACR2
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.