Number of the records: 1
Postavenie public relations v komunikačnej politike podniku
SYS 0182271 LBL 00000nla--22^^^^^---450- 005 20220722095632.0 100 $a 20140210d2013łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Postavenie public relations v komunikačnej politike podniku $f Katarína Zvaríková, Jana Majerová 330 $a Public relations ako fenomén dnešnej doby. Pojem Public relations a to nielen v rámci pozitívnych definícií ale aj z pohľadu kritického. Public relations ako nástroj marketingovej komunikácie. Charakteristika základných predpokladov úspešnej aplikácie tohto komunikačného nástroja. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0181907 $1 011 $a 1336-5878 $1 200 1 $a Podniková ekonomika a manažment $b elektronický zdroj $e elektronický odborný časopis o ekonomike, manažmente, marketingu a logistike podniku $v Č. 2 (2013), s. 80-86 $1 210 $a Žilina $c Žilinská univerzita v Žiline $d 2013 541 1-
$a Place of the public relations in the communicationn policy of the company 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*0045298 $a vzťahy s verejnosťou 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003627 $a nástroje marketingové 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004270 $a podnik 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*0043578 $a Zvaríková $b Katarína $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*p0055904 $a Majerová $b Jana $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20140210 $g AACR2
Number of the records: 1