Number of the records: 1
Úloha marketingových aliancií a klastrov pri uľahčovaní expanzie na zahraničné trhy (na príklade slovenských vinárskych firiem)
SYS 0184877 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20240502073153.8 100 $a 20140423a2014łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d eng $d slo 102 $a SK 200 1-
$a Úloha marketingových aliancií a klastrov pri uľahčovaní expanzie na zahraničné trhy (na príklade slovenských vinárskych firiem) $f Tatiana Hlušková, Mária Šášiková 301 $a VEGA 1/0461/12 301 $a VEGA 1/1185/12 330 $a Pre malé a stredné podniky, ktoré tvoria základ slovenského vinohradníctva, je obzvlášť náročné vstúpiť a uspieť na zahraničných trhoch s ohľadom na ich obmedzené finančné, materiálne i ľudské zdroje. Marketingová aliancia vinárskych firiem môže znížiť ich náklady a zvýšiť ich šance uspieť na zahraničných trhoch. Prekážky brániace exportu výrobkov slovenských vinárov. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0194078 $1 011 $a 1338-6336 $1 200 1 $a Ekonomika poľnohospodárstva $b elektronický zdroj $d Economics of agriculture $v Roč. 14, č. 1 (2014), s. 78-92 $1 210 $a Bratislava $c Výskumný ústav ekonomiky poľnohospodárstva a potravinárstva $d 2014 610 1-
$9 eu_un_auth*0005760 $a klaster 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001065 $a aliancie strategické 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007236 $a vývoz 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006971 $a víno 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006969 $a vinohradníctvo 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005739 $a Slovensko 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006639 $a trh zahraničný 675 $a 334.75/.76 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000135 $x Nadpodnikové organizačné formy 700 -1
$3 eu_un_auth*0044789 $a Hlušková $b Tatiana $p EUBOBFKMO $4 070 $9 50 $f 1987- $T Katedra medzinárodného obchodu OBF 701 -1
$3 eu_un_auth*0032019 $a Šášiková $b Mária $p EUBOBFKMO $9 50 $4 070 $T Katedra medzinárodného obchodu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20140423 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Number of the records: 1