Number of the records: 1
Vplyv Corporate Communication na nákupné rozhodovanie spotrebiteľov v medzinárodnom podnikaní
SYS 0188163 LBL 00000nbm--22^^^^^---450- 005 20170201093951.1 035 $a 551c832d-874f-459d-9289-b560ee3fed0c 100 $a 20140613d2014łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Vplyv Corporate Communication na nákupné rozhodovanie spotrebiteľov v medzinárodnom podnikaní $e bakalárska práca $f Martin Mornár $g školiteľ: Lenka Šprochová 210 $a Bratislava $d 2014 215 $a 58 s. 700 -1
$3 eu_un_auth*0055049 $a Mornár $b Martin $4 070 702 -1
$3 eu_un_auth*0056315 $a Šprochová $b Lenka $p EUBOBFKMO $4 727 $T Katedra medzinárodného obchodu OBF 712 02
$3 eu_un_auth*k0001187 $a Obchodná fakulta EU $b Katedra medzinárodného obchodu $4 050 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20140613 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Number of the records: 1