Number of the records: 1
Sociálne médiá a ich vplyv na spotrebiteľské správanie na trhu SR
SYS 0188315 LBL 00000nbm--22^^^^^---450- 005 20170201101502.9 035 $a b46bf364-f8d9-4f37-a88c-daa737966c33 100 $a 20140613d2014łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Sociálne médiá a ich vplyv na spotrebiteľské správanie na trhu SR $e bakalárska práca $f Boris Martinka $g školiteľ: Romana Olexová 210 $a Bratislava $d 2014 215 $a 51 s. 700 -1
$3 eu_un_auth*0055174 $a Martinka $b Boris $4 070 702 -1
$3 eu_un_auth*0035633 $a Olexová $b Romana $f 1987- $p EUBOBFKSC $4 727 $T Katedra služieb a cestovného ruchu OBF - zrušená 712 02
$3 eu_un_auth*k0001181 $a Obchodná fakulta EU $b Katedra služieb a cestovného ruchu - zrušené $4 050 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20140613 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Number of the records: 1