Number of the records: 1  

Integration of quality levels in knowledge acquiring and skills development in educational process

  1. SYS0190192
    LBL
      
    00000nla--22^^^^^---450-
    005
      
    20220629121907.4
    100
      
    $a 20140627d2014łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Integration of quality levels in knowledge acquiring and skills development in educational process $f Zuzana Hajduová, Pavol Andrejovský
    330
      
    $a Vyhodnotenie úrovne kvality akvizície vedomostí a rozvíjania zručností na Podnikovohospodárskej fakulte EU v Bratislave. Výskum v oblastiach predmetov matematika a cudzie jazyky, ktoré sú obsahom prijíamcích skúšok na fakultu.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0189931 $1 011 $a 1338-5224 $1 200 1 $a Journal of innovations and applied statistics $b elektronický zdroj $e vedecký internetový časopis $v Roč. 4, č. 1 (2014), s. 4-8 online $1 210 $a Košice $c Katedra hospodárskej informatiky a matematiky PHF EU $d 2014
    541
    1-
    $a Interpretácia úrovne kvality v oblasti získavania vedomostí a rozvoja zručností pri výučbe
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007220 $a výučba vedecká
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006727 $a univerzity
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003232 $a matematika
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002598 $a jazyky cudzie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0037566 $a kvalita vzdelávania
    675
      
    $a 378 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000232 $x Vysoké školstvo. Vedecká výučba
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0016486 $a Hajduová $b Zuzana $p EUBPHFKKM $4 070 $f 1974- $9 50% $T Katedra kvantitatívnych metód PHF
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*p0073739 $a Andrejovský $b Pavol $p EUBPHFKOP $4 070 $f 1975- $9 50% $T Katedra obchodného podnikania PHF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20140627 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.