Number of the records: 1  

Súčasný vývoj spotrebiteľských trendov v kontexte modifikácií medzinárodných marketingových stratégií firiem

  1. SYS0190775
    LBL
      
    00000nbm--22^^^^^---450-
    005
      
    20240109075001.7
    035
      
    $a a51b4bb2-a46a-4ded-93aa-9547051d3fad
    100
      
    $a 20140720d2014łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Súčasný vývoj spotrebiteľských trendov v kontexte modifikácií medzinárodných marketingových stratégií firiem $e dizertačná práca $f Mária Šášiková $g školiteľ: Otília Zorkóciová
    210
      
    $a Bratislava $d 2014
    215
      
    $a 184 s.
    310
      
    $a Autor nesúhlasí so sprístupnením digitálnej rozmnoženiny
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006037 $a stratégia podniková
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa
    675
      
    $a 366 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000228 $x Spotrebiteľ a jeho problémy
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0032019 $a Šášiková $b Mária $p EUBOBFKMO $q I $4 070 $T Katedra medzinárodného obchodu OBF
    702
    -1
    $3 eu_un_auth*p0049083 $a Zorkóciová $b Otília $f 1954- $p EUBOBFKMO $4 727 $T Katedra medzinárodného obchodu OBF
    712
    02
    $3 eu_un_auth*k0001187 $a Obchodná fakulta EU $b Katedra medzinárodného obchodu $4 050
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20140720 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.