Number of the records: 1  

Vplyv hodnotovej orientácie pri nákupnom rozhodovaní mladej generácie

  1. SYS0190925
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20240502073217.9
    100
      
    $a 20140728a2014łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Vplyv hodnotovej orientácie pri nákupnom rozhodovaní mladej generácie $d Impact of value orientation on the buying behaviour of the young generation $f Sherzod Karimov
    301
      
    $a VEGA 1/0635/14
    330
      
    $a Hodnoty a hodnotová orientácia v súčasnom spoločenskom dianí. Vybrané teórie hodnôt. Meranie hodnôt. Means-end chain model. Aplikovanie teórie hodnotového reťazca spotrebiteľa cez zoznam hodnôt LOV na základe prieskumu.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0252403 $1 011 $a 1337-9313 $1 200 1 $a Ekonomika cestovného ruchu a podnikanie $e vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave $e cestovný ruch - všeobecná ekonomika - obchod - služby - podnikanie - regionálny rozvoj $d Economy of tourism and entrepreneurship : scientific journal $v Roč. 6, č. 2 (2014), s. 45-54 $1 210 $a Bratislava $c Katedra služieb a cestovného ruchu OBF EU $d 2014
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002304 $a hodnota
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003379 $a mládež
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0044860 $a rozhodovanie nákupné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0044167 $a prieskum
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0038940 $a Karimov $b Sherzod $p EUBOBFKMA $9 100 $q I $4 070 $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20140728 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.