Number of the records: 1
Vplyv hodnotovej orientácie pri nákupnom rozhodovaní mladej generácie
SYS 0190925 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20240502073217.9 100 $a 20140728a2014łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Vplyv hodnotovej orientácie pri nákupnom rozhodovaní mladej generácie $d Impact of value orientation on the buying behaviour of the young generation $f Sherzod Karimov 301 $a VEGA 1/0635/14 330 $a Hodnoty a hodnotová orientácia v súčasnom spoločenskom dianí. Vybrané teórie hodnôt. Meranie hodnôt. Means-end chain model. Aplikovanie teórie hodnotového reťazca spotrebiteľa cez zoznam hodnôt LOV na základe prieskumu. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0252403 $1 011 $a 1337-9313 $1 200 1 $a Ekonomika cestovného ruchu a podnikanie $e vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave $e cestovný ruch - všeobecná ekonomika - obchod - služby - podnikanie - regionálny rozvoj $d Economy of tourism and entrepreneurship : scientific journal $v Roč. 6, č. 2 (2014), s. 45-54 $1 210 $a Bratislava $c Katedra služieb a cestovného ruchu OBF EU $d 2014 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002304 $a hodnota 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003379 $a mládež 610 1-
$9 eu_un_auth*0044860 $a rozhodovanie nákupné 610 1-
$9 eu_un_auth*0044167 $a prieskum 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*0038940 $a Karimov $b Sherzod $p EUBOBFKMA $9 100 $q I $4 070 $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20140728 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Number of the records: 1