Number of the records: 1  

Manažment znalostí z pohľadu personalistov

  1. SYS0191525
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20220718121129.6
    100
      
    $a 20140827a2014łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Manažment znalostí z pohľadu personalistov $f Anna Štefančiková
    330
      
    $a Prioritou riadenia organizácií v znalostnej spoločnosti je manažment znalostí, ktorý sa týka nielen informačných technológií, ale rovnako aj ľudí a toho, ako získavajú, vymieňajú a využívajú znalosti. V súvislosti s rozvojom disciplíny manažmentu znalostí sa v ostatných rokoch objavilo množstvo názorov, odporúčaní, manažérskych koncepcií. Prehľad základných myšlienok manažmentu znalostí a súvisiacich koncepcií zlepšovania znalostného zázemia pracovníkov organizácií, a to organizácie, ktorá tvorí znalosti, koncepcie učiacej sa organizácie a koncepcie intelektuálneho kapitálu.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0192362 $1 011 $a 1336-3727 $1 200 1 $a Sociálno-ekonomická revue $e vedecký časopis Fakulty sociálno-ekonomických vzťahov Trenčianskej univerzity Alexandra Dubčeka v Trenčíne $d Social and economic revue : Faculty of Social and Economic Relations, Alexander Dubček University of Trenčín Scientific journal $v Roč. 12, č. 2 (2014), s. 29-39 $1 210 $a Trenčín $c Trenčianska univerzita Alexandra Dubčeka v Trenčíne $d 2014
    541
    1-
    $a Knowledge management in terms of the personalist
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007473 $a zdroje ľudské
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0005031 $a kapitál intelektuálny
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0033200 $a manažment znalostný
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003196 $a manažment personálny
    675
      
    $a 65.012.4 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000299 $x Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0056554 $a Štefančiková $b Anna $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20140827 $g AACR2
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.