Number of the records: 1  

Meranie marketingovej výkonnosti ako nevyhnutná súčasť efektívneho riadenia podniku

  1. SYS0191946
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20240502073224.3
    100
      
    $a 20140905a2014łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Meranie marketingovej výkonnosti ako nevyhnutná súčasť efektívneho riadenia podniku $f Jaroslav Ďurovčík
    330
      
    $a Nevyhnutnosť využívania ukazovateľov marketingového výkonu zo strany marketingových manažérov podnikov, ako aj zo strany vedenia firiem. Možnosti využívania ukazovateľov marketingového výkonu.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0252262 $1 011 $a 1337-7493 $1 200 1 $a Studia commercialia Bratislavensia $e scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava $e vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave $v Roč. 7, č. 25 (2014), s. 32-41 $1 210 $a Bratislava $c Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave $d 2014
    541
    1-
    $a <The> Measurement of the marketing performance as a necessary part of an effective company management
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005419 $a riadenie podnikové
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0045302 $a meranie výkonnosti
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0045303 $a ukazovatele výkonnosti
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0003072 $a procesy podnikové
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003185 $a manažéri
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0049576 $a Ďurovčík $b Jaroslav $p EUBOBFKMA $4 070 $9 100 $f 1985- $q E $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20140905 $g AACR2
    830
      
    $a Externý spolupracovník, nevykazuje sa na MŠ
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.