Number of the records: 1
The Perception of event marketing as a part of marketing communication
SYS 0192526 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20231211131812.1 100 $a 20140923a2014łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng $d eng 102 $a SK 200 1-
$a <The> Perception of event marketing as a part of marketing communication $f Eva Kotová 330 $a Vnímanie event marketingu ako súčasti integrovanej marketingovej komunikácie. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0251733 $1 011 $a 1338-6581 $1 200 1 $a Acta oeconomica Universitatis Selye $e vedecký recenzovaný časopis $v Roč. 3, č. 1 (2014), s. 129-141 $1 210 $a Komárno $c Univerzita J. Selyeho v Komárne $d 2014 541 1-
$a Vnímanie event marketingu ako súčasti marketingovej komunikácie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*0043650 $a event marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*0056880 $a Kotová $b Eva $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20140923 $g AACR2
Number of the records: 1