Number of the records: 1  

The Perception of event marketing as a part of marketing communication

  1. SYS0192526
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20231211131812.1
    100
      
    $a 20140923a2014łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a <The> Perception of event marketing as a part of marketing communication $f Eva Kotová
    330
      
    $a Vnímanie event marketingu ako súčasti integrovanej marketingovej komunikácie.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0251733 $1 011 $a 1338-6581 $1 200 1 $a Acta oeconomica Universitatis Selye $e vedecký recenzovaný časopis $v Roč. 3, č. 1 (2014), s. 129-141 $1 210 $a Komárno $c Univerzita J. Selyeho v Komárne $d 2014
    541
    1-
    $a Vnímanie event marketingu ako súčasti marketingovej komunikácie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0043650 $a event marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0056880 $a Kotová $b Eva $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20140923 $g AACR2
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.