Number of the records: 1  

Generácia "Husákových detí" si rada priplatí za kvalitu

  1. SYS0200653
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20231208070711.1
    100
      
    $a 20150512a2015łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Generácia "Husákových detí" si rada priplatí za kvalitu $f Renata Môciková
    330
      
    $a Husákove deti sú dnes jednou z najsolventnejších cieľových skupín. Aké je ich nákupné správanie, či technologické preferencie.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0262671 $1 011 $a 1335-2008 $1 200 1 $a Obchod $e marketing, retail, FMCG $v Roč. 20, č. 2 (2015), s. 16-17 $1 210 $a Bratislava $c MAFRA $d 2015
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002231 $a generácie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004836 $a preferencie spotrebiteľské
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003005 $a kúpyschopnosť
    675
      
    $a 339.133 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000181 $x Dopyt
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0063796 $a Môciková $b Renata $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20150512 $g AACR2
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.