Number of the records: 1  

Marketingová analýza spoločnosti pôsobiacej v oblasti kultúry. Návrh guerilla marketingovej kampane pre spoločnosť Cinema City Slovakia, s.r.o

  1. SYS0201422
    LBL
      
    00000nbm--22^^^^^---450-
    005
      
    20161212103653.9
    035
      
    $a ac96a46c-4022-4be4-a21e-d67a014ae8d7
    100
      
    $a 20150526d2015łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Marketingová analýza spoločnosti pôsobiacej v oblasti kultúry. Návrh guerilla marketingovej kampane pre spoločnosť Cinema City Slovakia, s.r.o $e diplomová práca $f František Jenčo $g školiteľ: Zuzana Lukačovičová
    210
      
    $a Bratislava $d 2015
    215
      
    $a 61 s.
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0050827 $a Jenčo $b František $4 070
    702
    -1
    $3 eu_un_auth*0006054 $a Lukačovičová $b Zuzana $p EUBOBFKMA $4 727 $T Katedra marketingu OBF
    712
    02
    $3 eu_un_auth*k0001177 $a Obchodná fakulta EU $b Katedra marketingu $4 050
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20150526 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.