Number of the records: 1
Marketingová analýza spoločnosti pôsobiacej v oblasti kultúry. Návrh guerilla marketingovej kampane pre spoločnosť Cinema City Slovakia, s.r.o
SYS 0201422 LBL 00000nbm--22^^^^^---450- 005 20161212103653.9 035 $a ac96a46c-4022-4be4-a21e-d67a014ae8d7 100 $a 20150526d2015łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Marketingová analýza spoločnosti pôsobiacej v oblasti kultúry. Návrh guerilla marketingovej kampane pre spoločnosť Cinema City Slovakia, s.r.o $e diplomová práca $f František Jenčo $g školiteľ: Zuzana Lukačovičová 210 $a Bratislava $d 2015 215 $a 61 s. 700 -1
$3 eu_un_auth*0050827 $a Jenčo $b František $4 070 702 -1
$3 eu_un_auth*0006054 $a Lukačovičová $b Zuzana $p EUBOBFKMA $4 727 $T Katedra marketingu OBF 712 02
$3 eu_un_auth*k0001177 $a Obchodná fakulta EU $b Katedra marketingu $4 050 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20150526 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Number of the records: 1