Number of the records: 1
Euromarketing: Factors and Determinants of the European Market
SYS 0206821 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20240502083517.0 014 $a 2-s2.0-84939528772 $2 SCOPUS 100 $a 20150908a2015łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng $d eng $d rus 102 $a UA 200 1-
$a Euromarketing: Factors and Determinants of the European Market $f Viera Cibáková, Viera Čihovská 321 $a Registrovaný: Scopus 330 $a Tvorba konceptu vnútorného trhu Európy a európsky marketing ako odozva integračných procesov. Makroekonomické fakty o EÚ: priemerné HDP na obyvateľa, spotreba domácností na potraviny a transport. Pracovný trh v EÚ a jeho vlastnosti. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0230438 $1 011 $a 1728-6239 $1 200 1 $a Economic annals-XXI $b elektronický zdroj $v No. 3-4 (2015), pp. 20-23 online $1 210 $a Kiev $c Institute of Society Transformation $d 2015 541 1-
$a Euromarketing: faktory a determinanty európskeho marketingu. 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002041 $a euromarketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002048 $a Európska únia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006633 $a trh spoločný 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003215 $a marketing globálny 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*p0021554 $a Cibáková $b Viera $9 50 $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*p0029032 $a Čihovská $b Viera $p EUBOBFKMA $9 50 $4 070 $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20150908 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Number of the records: 1