Number of the records: 1  

Examination of Digital Literacy Models

  1. SYS0207832
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20231023143322.2
    100
      
    $a 20151007dłłłłłłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a PL
    200
    1-
    $a Examination of Digital Literacy Models $f Mojmír Kokles, Anita Romanová, Anna Hamranová
    463
    -1
    $1 010 $a 978-83-7842-203-7 $1 200 1 $a ICT in educational design $e processes, materials, resources $g Scientific editor: Eunika Baron-Polańczyk $g Reviewers: Kzimierz Wenta, Ján Stebila $h Vol. 7 $v S. 121-150 [1,70 AH] $1 210 $a Zielona Góra $c Oficyna Wydawnicza Uniwersytetu Zielonogórskiego $d 2015 $1 215 $a [151s.] $1 702 1 $3 eu_un_auth*0060883 $a Perzycka $b Elźbieta $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0053586 $a Stebila $b Ján $4 675
    541
    1-
    $a Prehliadka modelov digitálnej gramotnosti
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0011432 $a gramotnosť digitálna
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0011433 $a gramotnosť informačná
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005849 $a spoločnosť informačná
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004246 $a počítače
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0037744 $a zručnosti
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003397 $a modely
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002452 $a informatika
    675
      
    $a 681.3 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000369 $x Stroje a zariadenia na spracovanie dát. Počítače
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0020069 $a Kokles $b Mojmír $p EUBFPMKIM $9 34 $r 0,60 $4 070 $T Katedra informačného manažmentu FPM
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*p0048681 $a Romanová $b Anita $p EUBFPMKIM $4 070 $9 33 $r 0,55 $f 1973- $T Katedra informačného manažmentu FPM
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0004443 $a Hamranová $b Anna $p EUBFPMKIM $4 070 $9 33 $r 0,55 $f 1957- $T Katedra informačného manažmentu FPM
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20151007 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.