Number of the records: 1  

Marketing na technických vysokých školách

  1. SYS0208420
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20231115070839.0
    100
      
    $a 20151021a2015łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a cze $d eng
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Marketing na technických vysokých školách $f Libor Nečas
    330
      
    $a Technické vysoké školy sa stále viac orientujú nielen na výuku odborných technických predmetov, ale tiež na vzdelávanie v oblasti náuky o podniku. Okrem teórie riadenia, ekonomiky, financií, účtovníctva sa zameriavajú aj na oblasť marketingu, pretože absolventi nachádzajú svoje uplatnenie aj v obchodných útvaroch firiem, v nákupe a odbyte. Výuka marketingu na technických školách musí byť špecifická, nie univerzálna. Prispôsobenie výuky marketingu špecifickým podmienkam. Nevyhnutné predpoklady pre prácu obchodníka.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0262084 $1 011 $a 1211-5622 $1 200 1 $a Marketing & komunikace $v Roč. 25, č. 3 (2015), s. 10-12 $1 210 $a Praha $c Česká marketingová společnost $d 2015
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006262 $a školy vysoké odborné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006402 $a technika
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007220 $a výučba vedecká
    675
      
    $a 378 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000232 $x Vysoké školstvo. Vedecká výučba
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0060995 $a Nečas $b Libor $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20151021 $g AACR2
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.