Number of the records: 1
Marketing na technických vysokých školách
SYS 0208420 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20231115070839.0 100 $a 20151021a2015łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a cze $d eng 102 $a CZ 200 1-
$a Marketing na technických vysokých školách $f Libor Nečas 330 $a Technické vysoké školy sa stále viac orientujú nielen na výuku odborných technických predmetov, ale tiež na vzdelávanie v oblasti náuky o podniku. Okrem teórie riadenia, ekonomiky, financií, účtovníctva sa zameriavajú aj na oblasť marketingu, pretože absolventi nachádzajú svoje uplatnenie aj v obchodných útvaroch firiem, v nákupe a odbyte. Výuka marketingu na technických školách musí byť špecifická, nie univerzálna. Prispôsobenie výuky marketingu špecifickým podmienkam. Nevyhnutné predpoklady pre prácu obchodníka. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0262084 $1 011 $a 1211-5622 $1 200 1 $a Marketing & komunikace $v Roč. 25, č. 3 (2015), s. 10-12 $1 210 $a Praha $c Česká marketingová společnost $d 2015 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006262 $a školy vysoké odborné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006402 $a technika 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007220 $a výučba vedecká 675 $a 378 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000232 $x Vysoké školstvo. Vedecká výučba 700 -1
$3 eu_un_auth*0060995 $a Nečas $b Libor $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20151021 $g AACR2
Number of the records: 1