Number of the records: 1  

Population Dynamics in Central and Eastern Europe in the First Decade of the 21st Century

  1. SYS0210104
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20240502083524.5
    014
      
    $a 2-s2.0-84943539294 $2 SCOPUS
    100
      
    $a 20151208a2015łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a UA
    200
    1-
    $a Population Dynamics in Central and Eastern Europe in the First Decade of the 21st Century $f Martin Grešš, Mykhaylo Kunychka, Leonid Raneta
    321
      
    $a Registrovaný: Scopus
    330
      
    $a Klastrová analýza demografických dát zo Svetovej banky. Nedostatočná úroveň vývoja demografických trendov, potrebných k efektívnemu vývoju ekonomiky krajiny a regiónu.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0238084 $1 011 $a 1993-6788 $1 200 1 $a Actual Problems of Economics $b elektronický zdroj $v No. 6 (2015), pp. 1-22 $1 210 $a Kiev $c National Academy of Management $d 2015
    541
    1-
    $a Populačná dynamika v strednej a východnej Európe v prvej dekáde 21. storočia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007227 $a vývoj populačný
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0033604 $a ukazovatele demografické
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0005760 $a klaster
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001109 $a analýzy
    675
      
    $a 314 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000040 $x Demografia
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0066512 $a Grešš $b Martin $p EUBFMVKDV $4 070 $9 34 $f 1978- $T Katedra medzinárodných ekonomických vzťahov a hospodárskej diplomacie FMV
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0049715 $a Kunychka $b Mykhaylo $p EUBFMVKDV $4 070 $9 33 $f 1990- $T Katedra medzinárodných ekonomických vzťahov a hospodárskej diplomacie FMV
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0011379 $a Raneta $b Leonid $p EUBFMVKDV $4 070 $9 33 $f 1982- $T Katedra medzinárodných ekonomických vzťahov a hospodárskej diplomacie FMV
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20151208 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.