Number of the records: 1  

POPAI day 2015: nákup by mal byť predovšetkým zážitkom

  1. SYS0214393
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20231011070502.1
    100
      
    $a 20160324a2016łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a POPAI day 2015: nákup by mal byť predovšetkým zážitkom $f Pavel Neumann
    330
      
    $a Ďalší ročník medzinárodnej obchodnej akcie poukázal na meniace sa spotrebiteľské správanie. Nakupujúci sú vďaka digitálnym technológiám vyspelejší, z mnohých produktov sa stávajú komodity, a preto nie je problém z obchodu odísť a nakúpiť inde. Do popredia vystupujú emócie spojené s nákupným prostredín a ponuka, ktorá sa člení do kategórií podľa nákupných príležitostí. Samozrejmosťou sa stávajú dokonalé služby spojené s nákupom.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0287180 $1 011 $a 1805-0549 $1 200 1 $a Tovar & Predaj $e časopis pre obchod s rýchloobrátkovým a spotrebným tovarom $v Roč. 6, č. 27 (január-február 2016), s. 22-23 $1 210 $a Praha $c ATOZ Marketing Services $d 2016
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003604 $a nákup
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0061484 $a nákup elektronický
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002831 $a konferencie
    675
      
    $a 366 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000228 $x Spotrebiteľ a jeho problémy
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0044942 $a Neumann $b Pavel $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20160324 $g AACR2
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.