Number of the records: 1
POPAI day 2015: nákup by mal byť predovšetkým zážitkom
SYS 0214393 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20231011070502.1 100 $a 20160324a2016łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a POPAI day 2015: nákup by mal byť predovšetkým zážitkom $f Pavel Neumann 330 $a Ďalší ročník medzinárodnej obchodnej akcie poukázal na meniace sa spotrebiteľské správanie. Nakupujúci sú vďaka digitálnym technológiám vyspelejší, z mnohých produktov sa stávajú komodity, a preto nie je problém z obchodu odísť a nakúpiť inde. Do popredia vystupujú emócie spojené s nákupným prostredín a ponuka, ktorá sa člení do kategórií podľa nákupných príležitostí. Samozrejmosťou sa stávajú dokonalé služby spojené s nákupom. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0287180 $1 011 $a 1805-0549 $1 200 1 $a Tovar & Predaj $e časopis pre obchod s rýchloobrátkovým a spotrebným tovarom $v Roč. 6, č. 27 (január-február 2016), s. 22-23 $1 210 $a Praha $c ATOZ Marketing Services $d 2016 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003604 $a nákup 610 1-
$9 eu_un_auth*0061484 $a nákup elektronický 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002831 $a konferencie 675 $a 366 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000228 $x Spotrebiteľ a jeho problémy 700 -1
$3 eu_un_auth*0044942 $a Neumann $b Pavel $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20160324 $g AACR2
Number of the records: 1