Number of the records: 1  

Význam interkultúrneho učenia v multinacionálnom podniku

  1. SYS0216422
    LBL
      
    00000nla--22^^^^^---450-
    005
      
    20240502073615.6
    100
      
    $a 20160524d2016łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Význam interkultúrneho učenia v multinacionálnom podniku $f Milena Helmová
    330
      
    $a Interkultúrnym učením k interkultúrnej kompetencii u pracovníkov podnikov. Význam interkultúrneho vzdelávania ako manažmentu tak i samotných pracovníkov multinacionálnych korporácií, ktoré významnou mierou prispieva k dosahovaniu cieľov.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0216119 $1 010 $a 978-80-972278-1-4 $1 200 1 $a Jazyk, kultúra a spoločnosť. Aktuálny pohľad do vedeckého diskurzu $b elektronický zdroj $e zborník vedeckých prác $f editor: Ľudovít Barac $g recenzenti: Eva Stradiotová, Radoslav Štefančík $v S. 76-83 CD-ROM $1 210 $a Trnava $c Slovenská spoločnosť pre regionálnu politiku pri SAV $d 2016 $1 215 $a CD-ROM [145 s., 8,16 AH] $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0066908 $a Barac $b Ľudovít $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0066955 $a Stradiotová $b Eva $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0043592 $a Štefančík $b Radoslav $4 675
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002245 $a globalizácia hospodárstva
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004270 $a podnik
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004296 $a podnik multinacionálny
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002523 $a internacionalizácia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005919 $a správanie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0037792 $a multikulturalizmus
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0002240 $a vzdelávanie transnacionálne
    675
      
    $a 37 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000231 $x Výchova. Vzdelávanie. Vyučovanie
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0029427 $a Helmová $b Milena $p EUBFAJKIK $4 070 $9 100 $f 1954- $T Katedra interkultúrnej komunikácie FAJ
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20160524 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.