Number of the records: 1  

Vývin úrovne trémy u žiakov v sekundárnom vzdelávaní

  1. SYS0217088
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20240502073617.5
    100
      
    $a 20160601a2016łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Vývin úrovne trémy u žiakov v sekundárnom vzdelávaní $f Zuzana Chmelárová, Andrea Čonková
    301
      
    $a KEGA 022EU-4/2016
    330
      
    $a Teoretické a praktické hľadiská trémy, vyskytujúcej sa u žiakov stredných škôl. Výsledky výskumu a porovnanie úrovne trémy s rovesníkmi spred vyše štyroch desaťročí.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0008966 $1 011 $a 1335-1109 $1 200 1 $a Mládež a spoločnosť $e slovenský časopis pre štátnu politiku a výskum mládeže $d Slovak journal for state policy and youth research $v Roč. 22, č. 1 (2016), s. 59-70 $1 210 $a Bratislava $c Ministerstvo školstva, vedy, výskumu a športu Slovenskej republiky
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006256 $a školy stredné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005192 $a psychológia pedagogická
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0050316 $a žiaci
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002231 $a generácie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004816 $a prednášky
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004837 $a prejavy
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0036807 $a prezentácia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006056 $a stresy
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007184 $a výskum
    675
      
    $a 37 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000231 $x Výchova. Vzdelávanie. Vyučovanie
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0054867 $a Chmelárová $b Zuzana $p EUBFNHKPG $4 070 $9 50 $f 1967- $T Katedra pedagogiky FNH - zrušená
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0057546 $a Čonková $b Andrea $p EUBFNHKPG $4 070 $9 50 $f 1982- $T Katedra pedagogiky FNH - zrušená
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20160601 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.