Number of the records: 1
Nástroje marketingovej politiky v udržateľných obchodných modeloch
SYS 0217257 LBL 00000nam--22^^^^^---450- 005 20240502073618.7 010 $a 978-80-225-4248-7 100 $a 20160608d2016łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Nástroje marketingovej politiky v udržateľných obchodných modeloch $e vedecké state $f zostavil: Pavol Kita $g recenzenti: Viera Čihovská, Ľubomíra Strážovská 205 $a 1. vyd. 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2016 215 $a 205 s. [11,24 AH] $9 11,24 301 $a VEGA 1/0282/15. 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003397 $a modely 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003766 $a obchod 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005566 $a rozvoj trvalo udržateľný 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007593 $a zodpovednosť spoločenská 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004891 $a priemysel automobilový 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004150 $a personál 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004317 $a podnik výrobný 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005502 $a rozhodovanie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003176 $a maloobchod 610 1-
$9 eu_un_auth*0009387 $a zdroje energie obnoviteľné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005449 $a riziko podnikateľské 610 1-
$9 eu_un_auth*0009562 $a riadenie rizík 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 702 -1
$3 eu_un_auth*p0066280 $a Kita $b Pavol $p EUBOBFKMA $4 220 $9 100 $f 1977- $T Katedra marketingu OBF 702 -1
$3 eu_un_auth*p0029032 $a Čihovská $b Viera $p EUBOBFKMA $4 675 $T Katedra marketingu OBF 702 -1
$3 eu_un_auth*p0026512 $a Strážovská $b Ľubomíra $4 675 712 02
$3 eu_un_auth*0000452 $a Ekonomická univerzita v Bratislave $b Obchodná fakulta $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20160608 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Number of the records: 1