Number of the records: 1
Transformation of Retailing in Post-communist Slovakia in the Context of Globalization
SYS 0219426 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20240502083545.5 014 $a 000373648900011 $2 WOS 014 $a 2-s2.0-85016149792 $2 SCOPUS 100 $a 20160620a2016łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng $d eng 102 $a CZ 200 1-
$a Transformation of Retailing in Post-communist Slovakia in the Context of Globalization $f František Križan, Kristína Bilková, Pavol Kita, Tomáš Siviček 321 $a Registrovaný: Web of Science 321 $a Registrovaný: Scopus 330 $a Maloobchod, ako forma výmeny, sprostredkujúca pohyb tovaru medzi výrobcom a predajcom v oblasti konečnej spotreby. Transformačné procesy v maloobchode na Slovensku v porovnaní s vyspelými krajinami za posledných 25 rokov, ktoré majú tak hospodársky, ako aj priestorový charakter. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0214549 $1 011 $a 1212-3609 $1 200 1 $a E + M. Ekonomie a management $e vědecký ekonomický časopis $d E&M. Economics and management $z eng $v Roč. 19, č. 1 (2016), s. 148-164 $1 210 $a Liberec $c Ekonomická fakulta Technické univerzity v Liberci $d 2016 541 1-
$a Transformácia maloobchodu na postkomunistickom Slovensku v kontexte globalizácie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*0002216 $a marketing územia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003176 $a maloobchod 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*0026905 $a výskum marketingový 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001953 $a ekonomika priestorová 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*0017460 $a Križan $b František $4 070 $9 25 701 -1
$3 eu_un_auth*0052514 $a Bilková $b Kristína $4 070 $9 25 701 -1
$3 eu_un_auth*p0066280 $a Kita $b Pavol $p EUBOBFKMA $4 070 $9 25 $f 1977- $T Katedra marketingu OBF 701 -1
$3 eu_un_auth*p0066547 $a Siviček $b Tomáš $4 070 $9 25 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20160620 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Number of the records: 1