Number of the records: 1  

Marketing communication effects on the specific segment of Czech singels

  1. SYS0220257
    LBL
      
    00000nla--22^^^^^---450-
    005
      
    20240417075108.1
    100
      
    $a 20160706d2016łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Marketing communication effects on the specific segment of Czech singels $f Martin Klepek, Kateřina Matušínská
    330
      
    $a Integrovaná marketingová komunikácia v podniku. Exploračná a deskriptívna analýza skupiny obyvateľstva - českých single. Analýza softvérom SPSS. Vyhodnotenie sily vplyvu faktorov na spotrebné správanie singles.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0220161 $1 011 $a 1804-8048 $1 200 1 $a Scientific papers of the University of Pardubice $b elektronický zdroj $h Series D $v Č. 36 (2016), s. 141-151 $1 210 $a Pardubice $c Fakulta ekonomicko-správní Univerzity Pardubice $d 2016
    541
    1-
    $a Efekty marketingovej komunikácie na špecifický segment českých singles
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0009350 $a mix komunikačný
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001078 $a analýza faktorová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005650 $a segmentácia trhu
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0064047 $a Klepek $b Martin $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0018523 $a Matušínská $b Kateřina $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20160706 $g AACR2
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.