Number of the records: 1
Marketing communication effects on the specific segment of Czech singels
SYS 0220257 LBL 00000nla--22^^^^^---450- 005 20240417075108.1 100 $a 20160706d2016łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng $d eng 102 $a CZ 200 1-
$a Marketing communication effects on the specific segment of Czech singels $f Martin Klepek, Kateřina Matušínská 330 $a Integrovaná marketingová komunikácia v podniku. Exploračná a deskriptívna analýza skupiny obyvateľstva - českých single. Analýza softvérom SPSS. Vyhodnotenie sily vplyvu faktorov na spotrebné správanie singles. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0220161 $1 011 $a 1804-8048 $1 200 1 $a Scientific papers of the University of Pardubice $b elektronický zdroj $h Series D $v Č. 36 (2016), s. 141-151 $1 210 $a Pardubice $c Fakulta ekonomicko-správní Univerzity Pardubice $d 2016 541 1-
$a Efekty marketingovej komunikácie na špecifický segment českých singles 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa 610 1-
$9 eu_un_auth*0009350 $a mix komunikačný 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001078 $a analýza faktorová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005650 $a segmentácia trhu 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*0064047 $a Klepek $b Martin $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*0018523 $a Matušínská $b Kateřina $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20160706 $g AACR2
Number of the records: 1