Number of the records: 1
Integrovaná marketingová komunikácia ako predpoklad formovania pozitívneho imidžu štátu v cestovnom ruchu
SYS 0221369 LBL 00000nam--22^^^^^---450- 005 20240314085803.8 010 $a 978-80-557-1066-2 100 $a 20160831d2015łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $a eng 102 $a SK 200 1-
$a Integrovaná marketingová komunikácia ako predpoklad formovania pozitívneho imidžu štátu v cestovnom ruchu $f Vanda Maráková, Ivana Šimočková $g recenzenti: Anna Križanová, Jaroslav Ďaďo 210 $a Banská Bystrica $c BELIANUM. Vydavateľstvo Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici $d 2015 215 $a 209 s. 225 2-
$a Studia oeconomica $v 51 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005574 $a ruch cestovný 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002497 $a integrácia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*0009350 $a mix komunikačný 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002418 $a imidž 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006316 $a štát 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007184 $a výskum 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001018 $a agentúry 610 1-
$9 eu_un_auth*0044167 $a prieskum 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006599 $a trh 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005739 $a Slovensko 675 $a 338.48 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000172 $x Cestovný ruch. Politika cestovného ruchu 700 -1
$3 eu_un_auth*p0063918 $a Maráková $b Vanda $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*0048340 $a Šimočková $b Ivana $4 070 712 02
$3 eu_un_auth*k0002084 $a Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici $b Ekonomická fakulta $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20160831 $g AACR2
Number of the records: 1