Number of the records: 1  

Online marketing: anatómia vstupných stránok (landing pages)

  1. SYS0221846
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20230912114904.3
    100
      
    $a 20160908a2016łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Online marketing: anatómia vstupných stránok (landing pages) $h 6 $f Martina Drahošová, Peter Balco
    330
      
    $a Pokračovanie článku s predchádzajúceho čísla. Ďalšie kroky v procese premeny návštevníkov na potenciálnych zákazníkov (leadov). Čo všetko by mala obsahovať a ako by mala vyzerať dobrá vstupná stránka a stránka s poďakovaním.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0277230 $1 011 $a 1339-2433 $1 200 1 $a Zisk manažment $v Roč. 8, č. 8 (2016), s. 64-66 $1 210 $a Žilina $c Poradca podnikateľa $d 2016
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0009350 $a mix komunikačný
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0049226 $a marketing elektronický
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0009569 $a riadenie vzťahov so zákazníkmi
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0041171 $a stránky webové
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0061949 $a Drahošová $b Martina $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0061950 $a Balco $b Peter $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20160908 $g AACR2
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.