Number of the records: 1  

[Referenčný rámec spotrebiteľa naprieč kultúrami]

  1. SYS0222016
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20160913110053.8
    100
      
    $a 20160913a2016łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a [Referenčný rámec spotrebiteľa naprieč kultúrami] $f Peter Štrachoň
    330
      
    $a Recenzia na vedeckú monografiu, ktorá sa orientuje na interkultúrne aspekty správania zákazníkov.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0221322 $1 011 $a 1338-7944 $1 200 1 $a Marketing science & inspirations $e vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu $e scientific journal is aimed at the area marketing and marketing management $v Roč. 11, č. 1 (2016), s. 60-61 $1 210 $a Bratislava $c Univerzita Komenského v Bratislave $d 2016
    470
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0199532 $1 010 $a 978-80-225-4010-0 $1 200 1 $a Referenčný rámec spotrebiteľa naprieč kultúrami $f Peter Štetka, Štefan Majtán $g recenzenti: Miroslava Szarková, Peter Štarchoň $1 205 $a 1. vyd. $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2014 $1 215 $a 149 s. [7,96 AH] $1 700 1 $3 eu_un_auth*0025179 $a Štetka $b Peter $4 070 $1 701 1 $3 eu_un_auth*p0020029 $a Majtán $b Štefan $4 070 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0048884 $a Szarková $b Miroslava $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0002184 $a Štarchoň $b Peter $4 675 $1 712 02 $3 eu_un_auth*k0001208 $a Fakulta podnikového manažmentu EU $b Katedra podnikovohospodárska $4 070
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0002241 $a zvyklosti kultúrne
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005249 $a recenzie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia
    675
      
    $a 366 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000228 $x Spotrebiteľ a jeho problémy
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0052596 $a Štrachoň $b Peter $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20160913 $g AACR2
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.