Number of the records: 1
Kvalitné POS a POP prostriedky vyvolávajú emóciu
SYS 0223657 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20200304150826.7 100 $a 20161021a2016łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo 102 $a CZ 200 1-
$a Kvalitné POS a POP prostriedky vyvolávajú emóciu $f Kristína Raševová 330 $a Aj keď masmediálna reklama dokáže zviditeľniť značku v mysli cieľovej skupiny, bez kvalitnej POP komunikácie nakupujúci v predajni nemusí daný produkt nájsť a ani si naň spomenúť. Deešná postmoderná spoločnosť disponuje schopnosťou, ktorá dokáže aj v praktickom POP prostriedku objaviť spôsob hry, zábavy a dizajnu. Úlohou POP prostriedku je zvýšiť predaj značky. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0223533 $1 011 $a 1805-0549 $1 200 1 $a TaPmag $e tovar a predaj $v Č. 31 (9-10) (2016), s. 58-59 $1 210 $a Praha $c ATOZ Marketing Services $d 2016 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003766 $a obchod 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007566 $a značky výrobkov 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004322 $a podpora predaja 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005171 $a prostriedky reklamné 610 1-
$9 eu_un_auth*0058032 $a umiestňovanie produktov 675 $a 659.1 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000351 $x Propagácia. Reklama 700 -1
$3 eu_un_auth*0050624 $a Raševová $b Kristína $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20161021 $g AACR2
Number of the records: 1