Number of the records: 1  

Kvalitné POS a POP prostriedky vyvolávajú emóciu

  1. SYS0223657
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20200304150826.7
    100
      
    $a 20161021a2016łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Kvalitné POS a POP prostriedky vyvolávajú emóciu $f Kristína Raševová
    330
      
    $a Aj keď masmediálna reklama dokáže zviditeľniť značku v mysli cieľovej skupiny, bez kvalitnej POP komunikácie nakupujúci v predajni nemusí daný produkt nájsť a ani si naň spomenúť. Deešná postmoderná spoločnosť disponuje schopnosťou, ktorá dokáže aj v praktickom POP prostriedku objaviť spôsob hry, zábavy a dizajnu. Úlohou POP prostriedku je zvýšiť predaj značky.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0223533 $1 011 $a 1805-0549 $1 200 1 $a TaPmag $e tovar a predaj $v Č. 31 (9-10) (2016), s. 58-59 $1 210 $a Praha $c ATOZ Marketing Services $d 2016
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003766 $a obchod
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007566 $a značky výrobkov
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004322 $a podpora predaja
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005171 $a prostriedky reklamné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0058032 $a umiestňovanie produktov
    675
      
    $a 659.1 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000351 $x Propagácia. Reklama
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0050624 $a Raševová $b Kristína $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20161021 $g AACR2
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.