Number of the records: 1  

Spotrebiteľské správanie v kontexte online marketingu

  1. SYS0225754
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20240502073713.2
    100
      
    $a 20170104a2016łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Spotrebiteľské správanie v kontexte online marketingu $f Paulína Krnáčová, Silvia Benkoová
    301
      
    $a VEGA 1/0134/14
    330
      
    $a Realizácia spotrebiteľského prieskumu s cieľom zistiť správanie a postoje návštevníkov internetu v nadväznosti na online marketingové nástroje.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0225556 $1 011 $a 1337-7493 $1 200 1 $a Studia commercialia Bratislavensia $e scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava $e vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave $v Roč. 9, č. 34 (2016), s. 171-188 $1 210 $a Bratislava $c Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave $d 2016
    541
    1-
    $a Consumer behaviour in the context of online marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0049226 $a marketing elektronický
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002526 $a internet
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003627 $a nástroje marketingové
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0012591 $a Krnáčová $b Paulína $p EUBOBFKTK $4 070 $9 80 $f 1983- $T Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0065435 $a Benkoová $b Silvia $4 070 $9 20
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20170104 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.