Number of the records: 1
Spotrebiteľské správanie v kontexte online marketingu
SYS 0225754 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20240502073713.2 100 $a 20170104a2016łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Spotrebiteľské správanie v kontexte online marketingu $f Paulína Krnáčová, Silvia Benkoová 301 $a VEGA 1/0134/14 330 $a Realizácia spotrebiteľského prieskumu s cieľom zistiť správanie a postoje návštevníkov internetu v nadväznosti na online marketingové nástroje. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0225556 $1 011 $a 1337-7493 $1 200 1 $a Studia commercialia Bratislavensia $e scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava $e vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave $v Roč. 9, č. 34 (2016), s. 171-188 $1 210 $a Bratislava $c Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave $d 2016 541 1-
$a Consumer behaviour in the context of online marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa 610 1-
$9 eu_un_auth*0049226 $a marketing elektronický 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002526 $a internet 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003627 $a nástroje marketingové 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*0012591 $a Krnáčová $b Paulína $p EUBOBFKTK $4 070 $9 80 $f 1983- $T Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená 701 -1
$3 eu_un_auth*0065435 $a Benkoová $b Silvia $4 070 $9 20 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20170104 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Number of the records: 1