Number of the records: 1
Loyalty programs and personal data sharing preferences in the Czech republic
SYS 0229365 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20220719115519.4 100 $a 20170419a2017łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng $d eng 102 $a CZ 200 1-
$a Loyalty programs and personal data sharing preferences in the Czech republic $d Věrnostní programy a ochota sdílet osobní data v České republice $f Radek Tahal, Tomáš Formánek, Hana Mohelská 330 $a Štruktúrovaná kvantitatívna analýza ochoty zákazníkov zdieľať vybrané kľúčové typy osobných a kontaktných údajov s organizátormi vernostných programov v Českej republike na základe prieskumu z obdobia 11/2015-04/2016. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0229080 $1 011 $a 1212-3609 $1 200 1 $a E+M. Ekonomie a management $e vědecký ekonomický časopis $d E&M. Economics and management $z eng $v Roč. 20, č. 1 (2017), pp. 187-199 $1 210 $a Liberec $c Ekonomická fakulta Technické univerzity v Liberci $d 2017 541 1-
$a Vernostné programy a ochota zdieľať osobné údaje v Českej republike 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003176 $a maloobchod 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*0041172 $a programy vernostné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001612 $a dáta 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003908 $a ochrana údajov osobných 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001254 $a bezpečnosť 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006019 $a stimuly 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001544 $a Česko 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001085 $a analýza kvantitatívna 675 $v 1. stred. $z slo 700 -1
$3 eu_un_auth*0020267 $a Tahal $b Radek $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*0002170 $a Formánek $b Tomáš $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*0006151 $a Mohelská $b Hana $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20170419 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Number of the records: 1