Number of the records: 1
Princípy starostlivosti o zákazníka a ich vplyv na tvorbu zisku podniku
SYS 0229566 LBL 00000nla--22^^^^^---450- 005 20240417075115.0 100 $a 20170426d2017łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Princípy starostlivosti o zákazníka a ich vplyv na tvorbu zisku podniku $f Katarína Teplická 330 $a Záujem zákazníkov je predpokladom pre udržanie konkurenčnej výhody v podnikaní a predpokladom získania dominantného postavenia na trhu. V praxi existujú rôzne prostriedky a nástroje v oblasti starostlivosti o zákazníka, ktoré prinášajú určité výhody aj nevýhody. Uspokojovanie potrieb a požiadaviek zákazníkov je základným predpokladom pre dosahovanie konkurencieschopnosti. Zvyšovanie starostlivosti o zákazníka je orientované na identifikáciu požiadaviek a očakávaní zákazníkov, zapojenie zákazníkov do konštrukcie výrobku alebo služby, systematické sledovanie hospodárskej súťaže, meranie spokojnosti zákazníkov, zhromažďovanie a vybavovanie sťažností zákazníkov a pod. V praxi sa dnes využíva prístup orientovaný na zákazníkov systém CRM – Customer Relationship Management. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0229527 $1 011 $a 1336-7137 $1 200 1 $a Manažment v teórii a praxi $b elektronický zdroj $e online odborný časopis o nových trendoch v manažmente $v Roč. 13, č. 1 (2017), s. 24-32 $1 210 $a Košice $c Katedra manažmentu PHF EU $d 2017 541 1-
$a Principles of customer care and their impact on profit in the firm 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002309 $a hodnota pridaná 610 1-
$9 eu_un_auth*0002967 $a starostlivosť o zákazníkov 610 1-
$9 eu_un_auth*0051103 $a výkonnosť podniku 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002848 $a konkurencieschopnosť 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004271 $a podnikanie 675 $v 1. stred. $z slo 700 -1
$3 eu_un_auth*0002180 $a Teplická $b Katarína $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20170426 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Number of the records: 1