Number of the records: 1
Sponzoring ako nástroj budovania imidžu podniku a spoločensky zodpovedného podnikania
SYS 0233501 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20240502073807.4 100 $a 20170622d2017łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Sponzoring ako nástroj budovania imidžu podniku a spoločensky zodpovedného podnikania $d Sponsoring as tool of image building and social corporate responsibility $f Miroslava Loydlová 330 $a Sponzoring je etablovaný nástroj marketingovej komunikácie, ktorý našiel významné uplatnenie už aj na Slovensku. Sponzoring – definícia, pojem, funkcie, ciele sponzorstva. Hlavné rozdiely medzi darcovstvom a sponzorstvom. Postavenie sponzoringu v komunikačnom mixe. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0233481 $1 010 $a 978-80-225-4393-4 $1 200 1 $a Prístupy k obchodným modelom v kontexte udržateľného rozvoja $e vedecké state : VEGA 1/0282/15 $f zostavil: Pavol Kita $g recenzenti: Miroslava Szarková, Ľubomíra Strážovská $v S. 35-43 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2017 $1 215 $a 130 s. [6,45 AH] $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0066280 $a Kita $b Pavol $4 220 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0048884 $a Szarková $b Miroslava $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0026512 $a Strážovská $b Ľubomíra $4 675 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*0009350 $a mix komunikačný 610 1-
$9 eu_un_auth*0045298 $a vzťahy s verejnosťou 610 1-
$9 eu_un_auth*0034433 $a podnikanie zodpovedné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005873 $a sponzorovanie 700 -1
$3 eu_un_auth*0013403 $a Loydlová $b Miroslava $p EUBOBFKMA $9 100 $4 070 $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20170622 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Number of the records: 1