Number of the records: 1  

Vaše tržby riadi mozog

  1. SYS0234178
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20170703131556.6
    100
      
    $a 20170703a2017łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Vaše tržby riadi mozog $e ide o zážitok, o dobrý pocit, o dopamín... $f Peter Minárik
    330
      
    $a Ak hotelier chce, aby sa hosť cítil príjemne, musí mu navodiť dobré pocity. Kľúčovú rolu v manažmente pocitov hrá ľudský mozog. Každý zákazník je individuálny, špecifický a očakáva niečo iné. Preto je potrebné zákazníka dobre poznať. Vedieť, čo hostia očakávajú, s akým cieľom prišli. Prečo sa hostia vracajú.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0234121 $1 011 $a 1337-0545 $1 200 1 $a Hotelier $e direct-mailový časopis pre majiteľov a riaditeľov hotelov, penziónov a reštaurácií $v Roč. 11, č. leto (2017), s. 42-43 $1 210 $a Žilina $c Direct press $d 2017
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002368 $a hotelierstvo
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003185 $a manažéri
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0036800 $a emócie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002488 $a inovácia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004150 $a personál
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0024830 $a Minárik $b Peter $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20170703 $g AACR2
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.